[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 11:39:28 CET

W dniu 22 marca 2009 11:36 użytkownik Rafal <seascout w o2.pl> napisał:

> I znowu sprytnie ominąłeś sedno. Nie pytałem o to, czy szkodzi nam ta
> publikacja. Nie pytałem o to, czy Krzyż jest czy nie jest własnością
> harcerzy.
>
> Co robić w przypadku wykorzystania Krzyża na produkcie w sprzedaży? Ciągle
> nie odpowiadasz... Tak docelowo.

Chyba sie nie rozumiemy. Przeciez pisalem, ze trzeba reagowac, w
zaleznosci od co i jak jest sprzedawane.
Gdyby to byla wodka, to fajnie by bylo zareagowac w kilka organizacji
i zrobic z tego szum. A w tym konkretnym przypadku bym olal.
Jesli cos jeszcze jest niejasne to chetnie dopowiem.

admiral