[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 12:04:46 CET

W dniu 22 marca 2009 11:42 użytkownik kowlak <kowlak w gmail.com> napisał:

> A ja myślałem, że dlatego, że jesteśmy komunistami (albo chociaż następcami
> komunistów) i nie mamy moralnego prawa.

Kowlak, ja nie wiem skad u Ciebie ten resentyment.. moze daltego ze
Miller pochodzi z Łodzi? ;))

Przeciez tam bylo napisane, ze PZPR w latach 50-ych majstrowalo przy
ZHP, prawda, czy nie?
Gdzie tam jest napisane, ze Kowlak to komunista i nie ma moralnego prawa???
Czy z faktu, ze czyjs ojciec zostal wcielony wermachtu, wynika, ze
jego dzieci sa z hitlerjugend?

No i na co mi przyszlo, bronic ZHR-u? Eh.. ;)

admiral