[Czuwaj] Odkrycie

kowlak kowlak w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 12:14:31 CET

Piotr Kołodziejczyk pisze:

> Kowlak, ja nie wiem skad u Ciebie ten resentyment.. moze daltego ze
> Miller pochodzi z Łodzi? ;))

Miller pochodzi z Żyrardowa - nigdy nie mieszkał w Łodzi. Naprawdę
wystarczy elementarna wiedza i wystawienie nosa poza granice Stolycy
żeby to wiedzieć.

> Przeciez tam bylo napisane, ze PZPR w latach 50-ych majstrowalo przy
> ZHP, prawda, czy nie?
> Gdzie tam jest napisane, ze Kowlak to komunista i nie ma moralnego prawa???
> No i na co mi przyszlo, bronic ZHR-u? Eh.. ;)
>
> admiral

Proponuję niezmiennie żeby każdy z czytelników wniosku ZHR do UP wyrobił
sobie osobisty pogląd czy jesteśmy w tym wniosku przedstawiani jako
organizacja będąca spadkobiercami komunistycznej organizacji
pionierskiej czy nie.

Nie wiem jak Ty ale ja jako instruktor ZHP, który ma stopień harcmistrza
więc powinien myśleć o skali całej organizacji utożsamiam się z tą
organizacją. I jeśli ktoś twierdzi, że ZHP jest spadkobiercą
komunistycznej organizacji pionierskiej to biorę to do siebie.

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl