Re: : [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

grzesiek_florek w wp.pl grzesiek_florek w wp.pl
Nie, 22 Mar 2009, 13:25:33 CET

> U mnie w hufcu komendant zabiera 25% ze wpisowego od każdego
> organizowanego
> rajdu.
> Szkoda bo za te 25% można czasami fajne nagrody kupić :(
>

> To pozwala komendantowi na "kradzież" tych "25%".
> Od razu dodam że nie ma do tego prawa.

> Czesław
> tel.kom. 519-160-185

Hmmm... a czy chorągwie mogą pobierać tzw. koszty pośrednie od
organizacji obozów?

Grzegorz Handorf
Hufiec Szczecin

Czy Twój partner, partnerka jest Twoją prawdziwą miłością?
Zastanawiasz się kiedy dostaniesz podwyżkę? Jeśli nie masz jeszcze
dzieci, zapytaj, czy zostaniesz rodzicem w najbliższym czasie!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FWrozby_wiosenne.html&sid=669