Re: : [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 22 Mar 2009, 15:29:18 CET

----- Original Message -----
From: <grzesiek_florek w wp.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Sunday, March 22, 2009 1:25 PM
Subject: Re: : [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend
chorągwi i hufców

> Hmmm... a czy chorągwie mogą pobierać tzw. koszty pośrednie od
> organizacji obozów?

Mogą.
Bo mają do tego formalny tytuł prawny:
"Jednolite zasady świadczenia usług wewnętrznych w ZHP"

A KH go bezpośrednio nie ma.

Pośrednio może go mieć. Pod warunkiem że jest to "biwak"
na statusie obozu/kolonii/zimowiska.
Wtedy KCh może podzielić sie z KH częścią przysługujacych jej
maksymalnych 4%.
Od innych form nie może być żadnego "harc-podatku".

Czesław