Re: [Czuwaj] Trafianie do m³odych i segmentacja rynku

Rafal seascout w o2.pl
Wto, 24 Mar 2009, 16:20:28 CET

> Je¶li kto¶ ma ochotê zacz±æ dyskusjê o trafianiu do m³odych i segmentacji,
> to ja bardzo chêtnie...  Z wplataniem ¿artów w³±cznie i bez trzymania siê
> akademickich regu³. Tyle tylko ¿e obawiam siê, ¿e podobnie jak i inne
> dyskusje ta te¿ umrze ¶mierci± naturaln± po kilku postach....
>
> Poni¿ej pozwoli³em sobie na wymienienie kilku segmentów wspó³czensej
> m³odzie¿y z tym,
>
> Nie róbmy tak.

Segmentacjê - jak pisa³ Admira³ - robi siê na niezaleznych przes³ankach, a
nie na czyims widzimisiê.

¦wiat nie jest p³aski. Ostatnio czyta³em wyniki segmrentacji robionej na
reprezentatywnej próbie osób w wieku 14 - 18 i brano pod uwagê takie zmienne
jak wykszta³cenie i zawód rodziców, wiek i wagê (dla mnie to by³ strza³ w
dziesi±tkê, z t± wag±!), miejsce zamieszkania no i oczywi¶cie mnóstwo
stwierdzeñ dotycz±cych zachowañ, zainteresowañ, zwyczajów, przekonañ   itp.

A wiêc statmenty, zmienne, analiza, i z wyników mo¿na cos wyczytaæ. Tak i
tylko tak.

Wszystko inne... to strza³y w p³ot, albo - jak z trójk±tem - zabawa
intelektualna :)

Seascout