Re: [Czuwaj] Trafianie do m³odych i segmentacja rynku

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 24 Mar 2009, 17:00:46 CET

Rafale i Michale.
Ja nie jestem socjologiem, antropologiem ani psychologgiem spo³ecznym i nie
zamierzam udawaæ ¿e nim jestem.
Nieprzedstawia³em tego tekstu jako wyniku badañ naukowych.

To co napisa³em to amatorskie obserwacje, choæ wydaje mi siê, ¿e wychodz±
przynajmniej poza tzw. harctrix. Stara³em siê zwróciæ uwagê na to, ¿e
- m³odzie¿ jest zró¿nicowana pod bardzo wieloma wzglêdami (kierunki
zainteresowañ, zamo¿no¶c, styl ¿ycia, gotowo¶æ anga¿owania siê w cokolwiek)
- i ¿e wbrew pozorom to nie jest tak, ¿e do harcerstwa trafiaj± wszyscy
"le¶no-militarni-tury¶ci" i tylko oni
- ¿e wiêkszo¶æ wspó³czesnej m³odzie¿y polskiej to "mainstream" i ¿e on
dominuje tak¿e ilo¶ciowo w¶ród cz³onków ZHP

Obawiam siê jednak, ¿e Wy nie chcecie dyskutowaæ z innymi wypowiedziami ni¿
Wasze w³asne. Sami przyznajecie sobie prawo do ¿artów, og³aszacie teksty i
to nie w formie  postów, a w formie artyku³ów drukowanych, po czym jak siê
je skrytykuje to stwierdzacie ¿e "to by³y tylko ¿arty, a jednak... uderz w
stó³ no¿yce siê odezw± - co¶ w tym jest".  Natomiast jak siê Wam co¶ nie
spodoba, to wyci±gacie metodologiê nauk spo³ecznych.

pozdrawiam
GS