Re: [Czuwaj] Trafianie do młodych i segmentacja rynku

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 24 Mar 2009, 17:05:24 CET

W dniu 24 marca 2009 17:00 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<greegors w icpnet.pl> napisał:

> Obawiam się jednak, że Wy nie chcecie dyskutować z innymi wypowiedziami niż
> Wasze własne. Sami przyznajecie sobie prawo do żartów, ogłaszacie teksty i
> to nie w formie  postów, a w formie artykułów drukowanych, po czym jak się
> je skrytykuje to stwierdzacie że "to były tylko żarty, a jednak... uderz w
> stół nożyce się odezwą - coś w tym jest".  Natomiast jak się Wam coś nie
> spodoba, to wyciągacie metodologię nauk społecznych.

Halo, halo! Ja z socjologii miałem 4 i to tylko dlatego że jestem
harcerzem (a panu się to spodobało), więc mnie tu do wora nie wrzucaj
;)))

Mnie się twoja typologia podoba, więc nie broń się jak nikt nie atakuje :)

(przynajmniej ja )