Re: [Czuwaj] Trafianie do młodych i segmentacja rynku

Rafal seascout w o2.pl
Wto, 24 Mar 2009, 17:15:26 CET

Przepraszm Cie Grzegorzu, jeśli poczułes się urażony...

Może to wynik  tego, ze necie inaczej sie dyskutuje niż f2f.

Napisałes segmentacja i dlatego nie zgodziłem się z tym co napisałeś.

Bo jako wolne wnioski / spostrzężenia, to może masz rację.

Fakt jest taki, że ktoś inny moze mieć jakies inne spostrzeżenia i trudno
decydowac kto ma rację, jesli nie ma sie jakiejś podstawy do dowodzenia.

"Trójkąt" był (jest?) troche żartem, troche prawdziwymi spostrzeżeniami, ale
bez silenia się na jakąś naukowość.

Naprawdę zaskoczyło mnie to, że ze luźnych myśli na temat musztry, pląsów,
piosenek i formy organizacji obozów, powstało takie larum.

A cieszyło mni eto, ze nikt nie zakwestionował samego faktu istnienia trzech
nurtów i nawet nie zakwestionowano tego, że sa takie a ni einne, ale
wyłacznie zakwestionowano niektóre sformułowania. Widać, niektórzy juz sie
ustawili jakos w tej typologii, a część nawet uznaławierzchołki trójkata z
wazgórza i tam się okopała, żadając by oponenci tez zajęli pozycje i też się
okopali.

Śmiertelna powaga jaką okazali niektórzy dyskutancji w związku z tym tekstem
(w którym cały czas pisałem, ze to taka zabawa), zastanowiła mnie bardzo.
Stąd przemyślenie, ze musielismy w coś wrażliwego uderzyc, bo nozyce
odezwały się głośno... I tyle.

Żadnych złych intencji...

Seascout