[Czuwaj] Po forum programowym w Zaleczu

Rafal seascout w o2.pl
Wto, 24 Mar 2009, 17:26:02 CET

Rafale,

Przykro mi to pisać, ale spodziewałem sie, ze zmanipulujesz informacja.

Zresztą w kuluarch mówiło osię głośno, ze sa tezy, które trzeba udowodnić. I
stało się.

Nie omówiono wdrażania RAP. Swoją prezentację zakończyłes słowami, ze juz
czeka obiad i nie było zadnej dyskusji, poza zdaniem jednego druha, który
mówił że trzeba zwrócić uwagę na to kto pojedzie do Kanderstegu. Potem do
tematu już nie wrócilismy. A więc Ty przedstawiłes jak bedzie wdrazany RAP.
Uczestnicy spotkania nie mieli nic do omówienia w tym temacie. Nie dano im
takiej szansy.

Podobnie relacja dotyczaca pracy dopołudniowej. Nie wiem kto to wymyslił,
ale trzecia grupa mówiła o kształceniu programowców i zapewnieniu wsparcia
programowego w kazdym hufcu. A w relacji jest napisane cos zgoła innego, cos
co w ogóle nie padło na sali!

Jak to wytłumaczysz?

Seascout