[Czuwaj] Po forum programowym w Zaleczu

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 24 Mar 2009, 17:50:34 CET

Witam,

> Przykro mi to pisać, ale spodziewałem sie, ze zmanipulujesz informacja.
no oczywiście. Jakze bym mogl inaczej:-) Dobralem uczestnikow i jeszcze
powiedzialem im co maja mowic. Oj ta spiskowa teoria dziejow.

> Zresztą w kuluarch mówiło osię głośno, ze sa tezy, które trzeba
> udowodnić. I stało się.
a możesz napisac tez jakie to tezy trzeba było udowodnic?
Ze druzynowy powinien otrzymac wsparcie w pisaniu programu
druzyny? O jakze przewrotna i zla to jest teza

> Nie omówiono wdrażania RAP.
> Swoją prezentację zakończyłes słowami, ze
> juz
> czeka obiad i nie było zadnej dyskusji, poza zdaniem jednego druha,
> który
> mówił że trzeba zwrócić uwagę na to kto pojedzie do Kanderstegu. Potem
> do
> tematu już nie wrócilismy. A więc Ty przedstawiłes jak bedzie wdrazany
> RAP.
> Uczestnicy spotkania nie mieli nic do omówienia w tym temacie. Nie dano
> im takiej szansy.
oczywiście, ze nie dano im szansy dyskutowania jak wdrazac RAP
w ZHP bo zdecydowana wiekszosc uczestnikow uslyszala wtedy po raz
pierwszy w zyciu wlasnie z mojej prezentacji co to jest RAP.
Zasadne wiec chyba być powinno najpierw danie szansy
na poznanie tego narzedzia, a potem dyskutowanie jak
wdrozyc to w ZHP.

Stad propozycja GKi: najpierw przeszkolenie grupy inicjatywnej
skladajacej się z przedstawicieli kazdej choragwi, potem
uczestnicy pierwszego szkolenia organizuja takie w choragwiach
i hufcach i potem dyskutujemy nad sposobami wdrozenia RAP
w ZHP - taki plan przedstawilem w swojej prezentacji.
Srodowiska wiec same okresla w drodze konsultacji jak najlepiej
zaadaptowac RAP do naszych potrzeb i go wdrozyc w ZHP, tylko
niech maja najpierw szanse go poznac.

> Podobnie relacja dotyczaca pracy dopołudniowej. Nie wiem kto to
> wymyslił,
> ale trzecia grupa mówiła o kształceniu programowców i zapewnieniu
> wsparcia
> programowego w kazdym hufcu. A w relacji jest napisane cos zgoła
> innego, cos co w ogóle nie padło na sali!
>
> Jak to wytłumaczysz?
no coz - to tak jest ze Ty pamietasz cos inaczej i ja pewnie
troche inaczej. Ja na przykład pamietam dokladnie Twoja
wypowiedz, ze druzynowy powienien mieć sugestie z hufca
jak siada do programu - pamietam, bo zadalem Ci pytanie
czy dobrze zrozumialem Twoja wypowiedz ze powinien mieć
wskazowki z hufca zanim jezcze ustalil czego chca
jego harcerze i Ty to potwierdziles.

I jak to wytlumaczysz?

pozdrawiam
Rafal Bednarczyk