[Czuwaj] Po forum programowym w Zaleczu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 24 Mar 2009, 17:26:16 CET

W dniu 24 marca 2009 17:15 użytkownik Rafal Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:
> Witajcie,
>
> jakos nie mogę uwierzyc, ze zupelnie
> żaden mail na liscie nie zostal napisany
> po forum programowym, które mialo miejsce
> w Zaleczu w ostatni weekend.
> A przeciez kilku listowiczow tam widzialem.
> I nic, zadnej chocby krytyki? A przeciez
> ciekawe rzeczy tam się wydarzyly.
>
> Może inspiracja będzie krotkie podsumowanie
> jakie można już znalezc na stronie ZHP:
> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=8773
>
> Bo to w koncu o program chodzi, o który się
> tak wielu instruktorow ostatni troszczylo:-)

No cóż, mnie tam nie było, ale cieszę się, że zamierzacie skierować
swe oczy na RAP - w końcu był wykorzystywany przez Główną Kwaterę ZHP
już w 2002 roku :)

Rozumiem też, że skoro zwracamy wreszcie swe oczy ku skautingowi
(tylko nie wiem czy jeszcze na kolanach, czy już na wyprostowanych
nogach :D) to wreszcie przestanie pokutować w ZHP przekonanie, że
"program robi się tylko w drużynach" :)

No ale poczekam az napisze coś kto był.