[Czuwaj] Skoda Favorit czy raczej Felicia?

greegors w icpnet.pl greegors w icpnet.pl
Śro, 25 Mar 2009, 10:29:44 CET

> 1. RPG - nie wiem kto wymyślił, żeby zajęcia nazwać grą RPG. Nie miało to
> nic wspólnego z RPG i widać, że komuś zależało, zeby nazwa zajęć była
> nowoczesna. Problem w tym, że PRG były nowoczesne wtedy, gdy nowoczesna
była
> Łada Samara i Skoda Favoritka.

Jako były miłośnik RPG muszę to lekko sprostować - RPG w Polsce
upowszechniły się dopiero ok. 1994-1995 r., a więc raczej to już czasy
Skody Felicii i Fiata Bravo. Przedtem mało kto o tym słyszał poza garstką
osób które miały coś importowanego prywatnie z zachodu i praktycznie nie
istniał szerszy obieg informacji na ich temat. Favoritka to rok 1987. Niby
drobiazg,a ale jednak parę lat
różnicy...