[Czuwaj] ciasteczka on-line

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 29 Mar 2009, 16:22:40 CEST

W dniu 29 marca 2009 16:11 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Jeśli przy okazji sprzedaży ciasteczek amerykańskie skautki rzeczywiście były by narażone na kontakt z internetowymi pedofilami, to dobrze że ich organizacja stara się temu zapobiegać!

Michał.
Czy wiesz czemu EU nie przyjęła francuskich propozycji odcięcia
internetu użytkownikom którzy ściągają pirackie treści? Dlatego że
według nich odcięcie internetu dziś to jak odcięcie wody pitnej czy
prądu.

Ja myślę podobnie. Powyższa argumentacja to jak "nie podłączaj
elektryczności, bo się prąd kopnie". I dlatego ktoś ma być e-Amiszem?
:) Albo nie wychodzić z domu bo samochód potrąci?

Dzieci powinny być uświadomione o czyhających niebezpieczeństwach itp,
ale sa pewne granice - tym bardziej że miała to robić pod nadzorem
własnego ojca!!!