[Czuwaj] Mam marzenie... jak zrobic wymarzona strone szczepu?

Barbara Wojtaszek barbaska.wojtaszek w gmail.com
Wto, 12 Maj 2009, 10:49:24 CEST

Czuwaj,
wielkie DZIEKI za odpowiedz, coskolwiek juz sie w tym orientuje, a o jedna
rzecz chce zapytac nie tylko Michala, ale wszystkich listowiczow:
>Przydałby się grafik, jeśli nie - można zawsze też zamówić (w ramach
>może grantu jakiegoś? :D) design strony. Jest trochę grafików -
>instruktorów i byłych harcerzy  których znam, którzy za pewną opłatą
>(to jest sporo roboty, więc pewnie za friko zupełnie nie) zrobią
>harcerski design.

Czy ktos z Was pozyskal taki grant? Orientujecie sie, kto oglasza konkursy
i/lub daje kase na takie rzeczy?
pozdrawiam
B.Wojtaszek