_[Czuwaj]_Super_ekspress

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 13 Maj 2009, 22:31:09 CEST

"Maciej Sas" <ikpsas w interia.pl> napisał(a):

 > Pytanie jak postepujemy w tej sprawie skierowałem do naszego rzecznika
 > już w dniu gdy info o tej sprawie pojawiło się na onecie i co?
 > Dostałem zwrotkę, że pracują nad tym... jedno zdanie. Żenada.
 >
 > sasol

Rzecznik prasowy ZHP napisał jedno zdanie. Natomiast ZHR wciąż milczy - chociaż, jak już wiemy, to właśnie oni powinni coś zrobić.
No ale cóż, jeszcze całkiem niedawno przedstawiciele ZHR pisali na tej liście że ich problem pedofilii nie dotyczy - bo pedofile pojawiają się tylko w koedukacyjnym i pseudoharcerskim ZHP, natomiast u nich takich osób z pewnością nie ma!

Michał