_[Czuwaj]_Super_ekspress

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Śro, 13 Maj 2009, 23:09:47 CEST

W dniu 13 maja 2009 22:31 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Rzecznik prasowy ZHP napisał jedno zdanie. Natomiast ZHR wciąż milczy - chociaż, jak już wiemy, to właśnie oni powinni coś zrobić.
> No ale cóż, jeszcze całkiem niedawno przedstawiciele ZHR pisali na tej liście że ich problem pedofilii nie dotyczy - bo pedofile pojawiają się tylko w koedukacyjnym i pseudoharcerskim ZHP, natomiast u nich takich osób z pewnością nie ma!

A możesz podać konkretny przykład? Bo zadałem sobie trud przeszukani
archiwum i nic takiego nie znalazłem (choć nie wykluczam, iż za słabo
szukałem).

A nawet wręcz przeciwnie:
http://listy.czuwaj.net/mailman/htdig/czuwaj/2006-January/004687.html
http://listy.czuwaj.net/mailman/htdig/czuwaj/2006-January/004676.html