Re: [Czuwaj] Porównanie

Program program w zhp.wlkp.pl
Czw, 14 Maj 2009, 12:50:19 CEST

W dniu 14 maja 2009 12:19 użytkownik Program <program w zhp.wlkp.pl> napisał:
>Znalazłem w sieci po prostu i podsyłam. Przemyślenia każdy jakieś
>będzie miał. A jakie to już jego sprawa. Moje są takie, że udział
>dziecka w wojnie to zawsze tragedia i tyle :)
>g00rek

Zapytałem o temat przemyśleń, bo ten obrazek to jest dość prymitywna
propaganda .
Rozumiem, że komuś moze sie nie podobac Muzeum Powstania Warszawskiego
 i projekty edukacyjne tam realizowane. Ale porównywane afrykańskich dzieci
siła porywanych z rodzin i "przerabianych" na bezwolne maszyny do zabijania
(między innymi przez zmuszanie do mordowania cywili)
z harcerzami z Szarych Szeregów uczestniczących w powstaniu, jest po prostu
niesmaczne i raczej nie pobudzający do przemyśleń.
Chyba, że do przemyśleń, jak daleko można sie posunąc w manipulacji.
pozdrawiam
Ryszard Polaszewski