[Czuwaj] Pytanie do NSH i CKR

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 22 Maj 2009, 15:41:00 CEST

Drogie druhny, drodzy druhowie. Pozwalam sobie napisać tutaj, ponieważ
to chyba największe chyba medium harcerskie w internecie a jestem
pewien że są tu członkowie obu ciał.

Dlaczego w krytyce nowego statutu, oba ciała, zupełnie bezsensownie
podpierają się zaburzeniem trójpodziału władzy?

Odpowiedzcie mi proszę, czy w Polsce wybieramy rząd w wyborach
powszechnych, czy może jest od mianowany przez Sejm? Może to ja jestem
głupi? (zupełnie jak w tym dowcipie z truskawkami).

(Abstrahuja już zupełnie o zasadności porównywania władz państwa z
władzami organizacji społecznej, prędzej porównałbym to do firmy, ale
niech będzie).

Bardzo proszę o odwagę i odpowiedź na moje pytanie.