[Czuwaj] Pytanie do NSH i CKR

niemy13 w wp.pl niemy13 w wp.pl
Pią, 22 Maj 2009, 23:02:09 CEST

Dnia 22-05-2009 o godz. 22:43 Michal Gorecki napisał(a):

> Dobra, nie rozbijajmy tematu. Chodzi mi oczywiście o to, czy wybieramy
> niezależnie rząd i sejm, czy też zwycięska partia w sejmie konstruuje
> rząd.
>
> NSH i CKR nagle dopatrzyły się strasznego gwałtu na samorządności i
> trójpodziale władzy - chciałbym wiedzieć czemu.

Państwo polskie nie jest przykładem pomysłu Monteskiusza (z tego co
pamiętam), nie ma tu (chociażby) całkowitej rozdzielności trzech
głównych sił politycznych.

Ale w ogóle wydaje mi się, że porównywanie ZHP do państwa
(jakiegokolwiek) mija się z celem.

Śledzisz trendy? Nosisz w torebce aparat fotograficzny i robisz sobie
fajne fotki? Weź udział w konkursie! Czekamy na Twoje zdjęcie w stylu
"boho-chic"! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fkonkurs.streetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=737