[Czuwaj] Pytanie do NSH i CKR

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Sob, 23 Maj 2009, 10:36:08 CEST

W dniu 22 maja 2009 15:41 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> Dlaczego w krytyce nowego statutu, oba ciała, zupełnie bezsensownie
> podpierają się zaburzeniem trójpodziału władzy?
>
> Odpowiedzcie mi proszę, czy w Polsce wybieramy rząd w wyborach
> powszechnych, czy może jest od mianowany przez Sejm? Może to ja jestem
> głupi? (zupełnie jak w tym dowcipie z truskawkami).
Nie wiem co zrobily CKR i NSH, a tym bardziej dlaczego. Ale uwazam, ze
sposob wyboru wladzy nie ma nic wspolnego w trójpodzialem. Trójpodzial
to kwestia rownowazenia sie trzech sil a wszczegolnosci zabezpieczania
sie kazdej z nich przed dominacja pozostalych. A wybor do tych cial,
to  zupelnie inna kwestia.
admiral