[Czuwaj] Pytanie do NSH i CKR

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Sob, 23 Maj 2009, 11:53:26 CEST

Dnia 23-05-2009 o godz. 11:21 Michal Gorecki napisał(a):

> Kompletnie nie rozumiem tego argumentu.
> Nie możemy powierzyć związku ludziom którzy mimo tego, że będa
> wolontariuszami, że decydują się na tą funkcję która nie daje im ani>
zarobków, ani specjalnych szarży i honorów (w ZHP niestety jeszcze>
niektórych to kręci), tylko obowiązki, a możemy powierzyć tę funkcję>
ludziom którzy mogą kandydować dlatego że chcą dostać posadę w GK,
> pleciony sznur (i przepiękne tytuły i saluty), prace i pensję??
>
> Dlaczego?

Michał
odpisałam już Parasolowi, ale spróbuję jeszcze Tobie.

Gdybyśmy wybrali RN na Zjeździe, na tym Zjeździe każdy z członków
zgodziłby się nasz plan realizować. Zaprezentowałby nam swoje poglądy i
kierunki, w których związek iść powinien.
Wtedy z czystym sumieniem powierzyłabym im wybór zarządu. I wtedy nawet
mogliby ten zarząd odwoływać i powoływać bez zwoływania zjazdów itd
nieustannie. :)

Z tym co piszesz dalej zgadzam się,
ale niepotrzebnie piszesz to pod moim mailem, bo to z niego nie wynika.
To, co mnie męczy to znaczna pośredniość wyborów i brak jakiegokolwiek
wpływu na kształt związku przez ludzi, których wybierają drużynowi.

> Najbardziej nie rozumiem tego lęku ze strony osób których nigdy nie>
okresliłbym jako beton, bo że beton boi się, że coś się zmieni to> jasne.

Ech,
to chyba o mnie :)
ja się nie boję tego, że RN będzie wybierać GK. Pod warunkiem, że będę
miała jakiś wpływ na to, kto w tej radzie będzie i co będzie sobą
reprezentował.
Ufasz swojej radzie chorągwi, że wybierze dobry dla Twojego punktu
widzenia skład rady naczelnej?

> Czemu tak się tego boicie? Czemu to kandydaci do RN mają być
> nieznanymi anonimami? Kompletnie tego nie pojmuję.

No właśnie, niech nie będą anonimami. Niech się prezentują już teraz!

Pozdrawiam
Ania Nowakowska

Śledzisz trendy? Nosisz w torebce aparat fotograficzny i robisz sobie
fajne fotki? Weź udział w konkursie! Czekamy na Twoje zdjęcie w stylu
"boho-chic"! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fkonkurs.streetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=737