Re: [Czuwaj] posredniosc w wyborach - mały OFFTOP

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 29 Maj 2009, 12:23:37 CEST

W dniu 29 maja 2009 12:12 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<piotr w kolodziejczyk.waw.pl> napisał:
> g00rek co jakis czas samotnie probuje pobudzic dyskusje o
> rozwiazaniach okolo-statutowych i troche mi go szkoda, bo specjalnego
> odzewu nie wywoluje.

Bo według KPW g00rek jest uciszany przez dyktatora Klepacza. Trochę
żal, że tak dyskutują ad personam na swoim (otwartym) forum, no ale
skoro mają takiego specjalistę od psychonanalizy na odległość, prof.
Macieja Pietraszczyka, to trudno takiej okazji nie wykorzystać.

Żal.