[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Pią, 29 Maj 2009, 12:30:44 CEST

Piotr - ja się z Tobą oczywiście zgadzam. Tylko powiedz co konkretnie kwestionujesz/proponujesz jako rozwiazanie stautowe tym tekstem? Bo to o czym piszesz można spokojnie osiągnąć pracą namiestnictw, spotkaniami programowymi hufca itp. A pomysł wyboru Naczelnika przez RN nie jest g00rka, on jest w projekcie ZS. Tylko że opór przed takim trybem wyboru jest ogromny, większość stanowisk chorągwi go krytykuje.

Ryszard