[Czuwaj] Re: posredniosc w wyborach - mały OFFTOP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 29 Maj 2009, 18:25:33 CEST

Dnia 29-05-2009 o 15:22:39 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Bo według KPW g00rek jest uciszany przez dyktatora Klepacza. Trochę
> żal, że tak dyskutują ad personam na swoim (otwartym) forum, no ale
> skoro mają takiego specjalistę od psychonanalizy na odległość, prof.
> Macieja Pietraszczyka, to trudno takiej okazji nie wykorzystać.
> Żal.
> g00rek

Jak zauwałyłeś forum jest otwarte, więc jeśli się mylimy to można napisać
jak jest. Dlaczego na forum ? Bo tam przynajmniej nikt nie będzie robił z
Ciebie oszołoma czy też innego imbecyla z kompleksem chorągwi. Bo tam,
jeśli stwierdzisz, że udział chorągwi w procesach demokratycznych naszej
organizacji jest zbędny i że wogóle te struktury w obecnej postaci są złem
które drąży nasz związek (co najmniej z kilku powodów) to ktoś może z Tobą
na ten temat dyskutować a nie przypinać Ci łaty. I dokładnie tak samo się
stanie jeśli stwierdzisz, że chorągwie są solą naszej organizacji i bez
nich wogóle harcerstwa nie będzie. Zresztą to dotyczy każdego tematu
traktującego o harcerstwie. Dlatego tam. A jeśli dywagujemy na jakiś temat
a Ty posiadasz stosowną wiedzę... To mógłbyś nas oświecić.

A tak wogóle to nie zwalaj ciszy na Czuwaju na KPW. Przecież mamy w ZHP
tyle ośrodków skupiających światłych i mądrych instruktorów. Cóż tam paru
oszołomów, populistów i trolli internetowych. To w sumie chyba lepiej, że
nie zabieramy głosu w tak ważkich sprawach. Bo jak już zabieramy to
wychodzi, że nasze malkontentctwo pogrąża całe ZHP. Bo przecież wszystko
jest gites, a będzie jeszcze lepiej, mamy fajne projekty rodem z RN i po
zjeździe to dopiero będzie...

sikor

ps.

Czy ktoś może wie jaki jest stan liczebny ZHP powiedzmy na marzec 2009 r.
Czyli według ESHD ?