Re: [Czuwaj] Re: posredniosc w wyborach - mały OFFTOP

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 29 Maj 2009, 19:54:36 CEST

W dniu 29 maja 2009 18:25 użytkownik Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał:

> A tak wogóle to nie zwalaj ciszy na Czuwaju na KPW. Przecież mamy w ZHP tyle
> ośrodków skupiających światłych i mądrych instruktorów. Cóż tam paru
> oszołomów, populistów i trolli internetowych. To w sumie chyba lepiej, że
> nie zabieramy głosu w tak ważkich sprawach. Bo jak już zabieramy to
> wychodzi, że nasze malkontentctwo pogrąża całe ZHP. Bo przecież wszystko
> jest gites, a będzie jeszcze lepiej, mamy fajne projekty rodem z RN i po
> zjeździe to dopiero będzie...

Sikor ja nic na nikogo nie zwalam. Po prostu uważam za dość żenujące
że kilku instruktorów dyskutuje sobie otwarcie o tym jaki to kto nie
jest, robiąc wycieczki nie ad rem, tylko ad personam, odnosząc się do
takich spraw jak zawód Ryszarda i różnych innych rzeczy. Czytają was
młodzi ludzie i wstyd, na prawde wstyd. Tym bardziej jak słyszę takie
idiotyczne, no przepraszam, IDIOTYCZNE zdania w stylu "g00rek coś
pisze ale ktoś go potem do porządku przywołuje". Nie dziw się potem,
że jesteście uważani za oszołomów, bo to oszołomskie rzeczy totalnie -
jeśli ktoś wierzy że to co ja piszę jest prze kogokolwiek sterowane,
czy uciszane.... Helooł! Co za BZDURY!

A juz słynne analizy Maćka Pietraszczyka są dla mnie dnem totalnym. O,
tyle mam do powiedzenia na ten temat i chyba nie chcę go rozwijać.
Zajmijcie sie czyms konstruktywnym, a nie obrabianiem innych
instruktorów bo wasz wizerunek na tym cierpi.