[Czuwaj] Problemy z sanepidem

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 30 Maj 2009, 17:09:20 CEST

Natrafiłem w sieci na artykuł o znanym dość instruktorze z Kujaw,
współtwórcy nowego Statutu (tu nie będe wszystkich zasług wymieniał ;)
hm. Janie Orgelbrandzie.

http://www.polskatimes.pl/warszawa/fakty24/123622,harcerz-jak-z-encyklopedii,id,t.html

Artykuł jak artykuł, w sumie wiele wspólnego z harcerstwem nie ma, ale
na końcu zauważyłem coś co zdziwiło mnie zupełnie.

Jan Orgelbrand
prawnik, dziennikarz, wydawca, harcerz, polityk - __zastępca Głównego
Inspektora Sanitarnego kraju__

!!

Druh Jan jest zastępcą szefa Sanepidu, a my mamy od lat takie problemy
i nie możemy nic zdziałać? Ja rozumiem, to nie jest już tak że jak
ktoś gdzieś rządzi to "się załatwi". Ale przecież wiemy dobrze że duża
część to widzimisie urzędników Sanepidu, więc pewnie dałoby się coś z
tym zrobić...

Hmm...