[Czuwaj] Problemy z sanepidem

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Sob, 30 Maj 2009, 17:52:31 CEST

g00, przeciez juz wielokrotnie o tym pisalismy, dh Jan
tworzyl/wspoltowrzyl (wkazdym razie sie podpisal) ostatnia instrukcje.
I tam jest m.in. to stanowisko do wyparzania jaj, 6 desek, albo
"menażki po umyciu muszą byc osuszone" i inne...
http://dokumenty.zhp.pl/pliki/zalcznik_20080612_165342_u.zal_gk_133_2008.pdf

admiral