[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Sob, 30 Maj 2009, 19:44:17 CEST

Piotr Kołodziejczyk pisze:

> [...]
> Ale przeciez nie piszecie ksiazeczki "moje marzenia harcerskie", tylko
> projekt zmian w statucie, nie mozna abstrahowac od biezacej sytuacji.
> Ratunku, to jest myslenie, ze jak odbierzemy ludziom bez matury prawo
> glosowania, to oni zrobią mature..???
>
>  W 2007r bylo ich 42%. Nie sadze by sie cos dramatycznie w tym
> zmienilo. Badzmy realistami.
>
> admiral
Ja mam wrazenie, ze dyskusje na ten temat prowadzilismy tu jakis czas
temu i dokladnie te argumenty juz padly :).
Z reszta argumenty w tym temacie są dowodem na problemy z pracami nad
statutem:
- abstrahowania od realnej sytuacji zwiazku - brak dobrej analizy
- myslenia, ze jak sie cos zadekretuje w stautucie, to druzynowi bez
stopni zaczna szturmowac KSI
- braku spojnej, systemowej, strategicznej wizji - docelowego modelu
funkcjonowania struktury ZHP w dluzszym horyzoncie czasowym.

No ale o tym wlasnie jakis czas temu juz pisalismy na liscie :)
pzdr,
m.