[Czuwaj] Problemy z sanepidem

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Sob, 30 Maj 2009, 23:50:53 CEST

Mi się podoba te 6 rodzajów desek i 50 cm pomiędzy kanadyjkami.
Pamiętam, jak było rok temu zimowisko, to dostaliśmy nawet lustra do
pokojów i łóżka polowe, zamiast samych lateksów i jakieś szpanerskie
szafk, żeby było wszystko ok. I przyjechała pani z sanepidu i nam
puściła film, że nie można pić z tego samego kubka w dwie osoby.

Pozdrawiam