[Czuwaj] Problemy z sanepidem

Ryszard Rak ryszardrak.waw w gmail.com
Sob, 30 Maj 2009, 23:40:46 CEST

Albo w tejże instrukcji  w par.28p3  - "latryny.. których odległość od obozu
powinna wynosić co najmniej 70 m"
Smutno mi wyobrazić sobie zuszka lub młodszego w ciemną noc
jak idzie za potrzebą: "co najmniej 70 m" .... gdzie ją zrobi ?
A pewnie za najbliższym drzewem. A już na pewno w nocy jak deszcz pada....
Jak to się ma do prawdziwej higieny ?
Urzędnik wykonał swoją pracę.
Być może ten urzędnik, słyszałem też że harcerz nie był na obozie.

Ryszard R.