[Czuwaj] menażki

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Nie, 31 Maj 2009, 11:39:54 CEST

Piotr Kołodziejczyk, w odpowiedzi na moje

Napisał:
> Wszystko fajnie, ale skoro nie robienie niczego z ta menazka zalatwia
> sprawe, to po co to pisac?
Właśnie nie załatwia. Sprawę załatwia "zrobienie czegoś", to znaczy
otwarcie menażki i pozostawienie jej otwartej w celu wysuszenia tejże. A
wielekroć spotkałem się z praktyką nakazywania przez kadrę wieszania
zamkniętych menażek, co skutuje tak, jak napisalem. Stąd wymóg osuszenia
manażki. Dowolną metodą. Byleby sucha była.

Inna sprawa, że część wieszaków na menażki jest budowana tak, że owe
menażki wiszą np. 30 cm nad ziemią i kurzą się okrutnie. Więc z kolei
trzeba na to zwrócić uwagę.

> Moze lepiej bylo wpisac, ze maja byc czyste...?
Dopiero by na tej liście wszyscy pękali ze śmiechu.

> Moze trzeba bylo napisać, żeby nie zamykać....?
Może.

> Takie rzeczy, to moim zdaniem trzeba tlumaczyc mlodziezy na biezaco, a
> nie pisac w regulaminie dla komendantow...
I to, i to.

pozdr.

Darek B