[Czuwaj] Problemy z sanepidem

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Nie, 31 Maj 2009, 20:21:03 CEST

"Bogdan Ciechomski" <bogdan.ciechomski w gmail.com> napisał(a):

> [...]

Jak dla mnie, ten filmik/prezentacja nie jest śmieszna. Jest po prostu głupia i zakłamana.
Ale to tylko moje prywatne zdanie... wyrobione na podstawie wspomnień z dzieciństwa w latach 80-tych.
Żeby nie rozwijać tematu, odpowiem tylko na "pytanie za 100 punktów": Owszem, nam udało się przeżyć, ale śmiertelność wśród dzieci - statystycznie - była wyższa niż dzisiaj :(

Pozdrawiam, Michał Piotrowski
dziecko epoki "Jaruzela"