[Czuwaj] Problemy z sanepidem

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 31 Maj 2009, 21:42:47 CEST

W dniu 31 maja 2009 20:21 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Jak dla mnie, ten filmik/prezentacja nie jest śmieszna. Jest po prostu głupia i zakłamana.
> Ale to tylko moje prywatne zdanie... wyrobione na podstawie wspomnień z dzieciństwa w latach 80-tych.
> Żeby nie rozwijać tematu, odpowiem tylko na "pytanie za 100 punktów": Owszem, nam udało się przeżyć, ale śmiertelność wśród dzieci - statystycznie - była wyższa niż dzisiaj :(

Sprężyna, prosze cię.
Bo piliśmy z jednej butelki? Bo mogłem robić cały dzień co chciałem?
Bo rodzicom meldowałem się 3 razy dziennie i to wystarczyło i jakoś mi
ufali (i nic się nie stało?)
I tak dalej.

I jakoś żyję. I nic mi się nie stało.

Nie wychodźmy na ulicę. tyle ludzi ginie w wypadkach...

g00rek

P.S. I pamiętajmy o wyparzaniu jaj! :P