[Czuwaj] Niezwykły nabytek kieleckich harcerzy

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Wto, 3 Lis 2009, 12:04:05 CET

Maciej Syska pisze:
> O, przepraszam! Ja czytałem wszystkie księgi, niektóre po kilka razy.
> Miałem taki czas, że w jedną noc łykałem 1 księgę ;). No i te
> towarzyszki przygód Pana Tomasza ;). Cała kolekcja stoi u mnie w domu,
> obok Tytusów, Romków i Atomków.
>
> A za dinozaura się nie uważam ;).
>
> pozdr,
> Maciek

Ja dzisiaj pisałem próbną maturę, a Pana Samochodzika też czytałem w
młodości (chyba uczyłem się na nim czytać) i mi się podobał.

--
Czuwaj!
Tomasz Chabinka HO

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski