RE: [Czuwaj] Niezwykły nabytek kieleckich harcerzy

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 3 Lis 2009, 12:33:38 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Maciej Syska
Sent: Tuesday, November 03, 2009 11:56 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Niezwykły nabytek kieleckich harcerzy

Bartosz Szumski pisze:

> Pana Samochodzika - Goo to już tylko dinozaury pamiętają :)
>
> Starzejemy się - trzeba się z tym pogodzić
>
> Pozdrawiam
>
> Bartek
O, przepraszam! Ja czytałem wszystkie księgi, niektóre po kilka razy.
Miałem taki czas, że w jedną noc łykałem 1 księgę ;). No i te
towarzyszki przygód Pana Tomasza ;). Cała kolekcja stoi u mnie w domu,
obok Tytusów, Romków i Atomków.

A za dinozaura się nie uważam ;).

pozdr,
Maciek

Hmm...
Dinozaur :D
Fajnie - namiętnym czytaczem i zbieraczem PS jestem.
Więcej - Księga Strachów (lub PS i tajemnicze szachownice) to lektura
obowiązkowa moich probantów PWD :P

Aaa... No tak do tego jestem scholastykiem, bo nakazuję wędrownikom czytać
starocie i nie uznaję dysleksji :D:D:D

pzdr
hm. Lucjan Brudzyński 'Cyryl' HR
tel. 604 124 750