=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] Niezwyk=B3y nabytek kieleckich harcerzy?=

r_rytel w op.pl r_rytel w op.pl
Wto, 3 Lis 2009, 12:18:24 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > O, przepraszam! Ja czytałem wszystkie księgi, niektóre po kilka razy.
 > Miałem taki czas, że w jedną noc łykałem 1 księgę ;). No i te
 > towarzyszki przygód Pana Tomasza ;). Cała kolekcja stoi u mnie w domu,
 > obok Tytusów, Romków i Atomków.
 >
 > A za dinozaura się nie uważam ;).
 >
 > pozdr,
 > Maciek
 > --

Jedna noc? Księga Strachów to była kąpiel w wannie z jedną dolewką gorącej wody.
Ale na półce niestety się niemieścił i razem z Tomkiem Wilmowskim trafił do piwnicy :(
i ja też jestem młodszy od szumyka ;)

Pozdrawiam
Rafał