Re: [Czuwaj] Zlot a osobowo¶æ prawna- organizator

Przemek B ciemniak w gmail.com
Czw, 5 Lis 2009, 15:10:01 CET

W du¿ym skrócie
Instruktor  z hufca zaanga¿owa³ sie w przygotowania zlotu z okazji bitwy
warszawskiej. Zbli¿aj± sie u nas na po³owe listopada wybory nowego
komendanta. Wczoraj us³yasz³em tekst w stylu ze jezeli dana osoba nie
zostanie komendantem to po zlocie bo nikt inny prócz tej osoby nie bedzie
chcia³ siê w to bawiæ i jakby co podpisywaæ umów. Za³ó¿my ze komendantem
zostaje osoba która nie bêdzie chcia³a sie tym zajaæ i nic przy tym robiæ
nic nie bêdzie chcia³a podpisywaæ itp. wiec co wtedy? S± ludzie którzy by to
zrobili i  sa przede wszystkim chêtni by to robiæ no ale z±³o¿my nowy
komendant by nie chcia³. Trzeba dodac ze Ci ludzie sa z dwóch hufców, wiec
co wtedy? zg³osiæ sie do drugiego hufca czy moze niech choragiew powo³a
miedzy hufcowy sztab i da pewne pe³nomocnictwa.
Odpowiedzi± na te pytania powinni zajmowaæ siê organizatorzy a nie ja, ale
postanowi³em im pomóc  poniewa¿ nie widza potrzeby szukania alternatywy, a
przynajmniej teraz.

A upraszczaj±c,  grupa ludzi chce zrobiæ zlot, ale istnieje ze komendant
nowy nie bêdzie chcia³ siê mieszaæ gdy¿ np boi siê odpowiedzialnosci za
takie przedsiêwziecie. Co wtedy? Powo³uje sztab i ca³a odpowiedzilanosc
kieruje na szefa sztabu?

pozdrawiam
Przemek Bartecki

W dniu 5 listopada 2009 14:33 u¿ytkownik seascout <czwartak w gmail.com>napisa³: