Re: [Czuwaj] Zlot a osobowo¶æ prawna- organizator

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 5 Lis 2009, 14:33:10 CET

Generalnie osobowo¶æ prawna w ZHP maja chor±gwie i g³ówna kwatera ZHP.

natomiast inne jednostki (hufce) dzia³aj± na zasadach pe³nomocnictwa.

Oznacza to, ¿e je¶li robisz Zlot i potrzebujesz podpisaæ umowê np. na
dostawê wody, to tê umowê mo¿e podpisaæ komendant hufca - o ile ma od
komendanta chor±gwi stosowne pe³nomocnictwa - zazwyczaj ma...

Mo¿e te¿ byæ tak, ¿e pe³nomocnictwo do jakich¶, okre¶lonych, czynno¶ci
otrzyma od komendanta chor±gwi szef Zlotu. To jest do dogadania.

Nie bardzo wiem, na czym polega problem, bo piszesz, ze jaka¶ rozmowa Ciê
zaæmi³a... mo¿esz ja¶niej napisaæ gdzie jest problem?

Seascout

Pewnie trzeba sie umówiæ, Nie bardzo rozumiem, w czym tak naprawde jest
problem.

W dniu 4 listopada 2009 22:14 u¿ytkownik Przemek B <ciemniak w gmail.com>napisa³: