[Czuwaj] zjazd

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 9 Lis 2009, 15:43:28 CET

>Oprócz tego zaprezentował się kandydat na przewodniczącego ZHP hm. Jan
>Olgebrand. Druh przewodniczący NSH Związek nasz widzi ogromny i jego
>siłą też są chorągwie i ich komendy. A to czym możemy się pochwalić do
>m. in. Operacja Frombork i Bieszczady 40.

Jestem za. Trzeba wrócić do tradycji, żeby Polska rosła w siłę, a ludziom,
żyło się dostatniej. ;)

>Hm. Masalski zapowiedział, że jeszcze rozważa kandydowanie. W związku z
>planami dha Olgebranda mam nadzieję, że jednak się zdecyduje i będziemy
>mieli wybór.

>Kowlak

Jednak realnie, pytanie jaka będzie ostatecznie wersja statutu.
Choć myślę, że Zjazd będzie zachowawczy i jakiś rewolucyjnych zmian nie
przegłosuje. Już współczuje komisji, która będzie nad nim siedziała.

A jeśli jest wybór pomiędzy kandydatami, to będą ciekawe i gorące relacje z
obrad. W 2005 roku strona zjazdowa miała ponad 800 tyś, odsłon...

Jędrzej

Audi kilka tysiecy zlotych taniej? Przebieraj wsrod tysiecy ogloszen!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f2424