[Czuwaj] zjazd

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 9 Lis 2009, 15:47:35 CET

>Oprócz tego zaprezentował się kandydat na przewodniczącego ZHP hm. Jan
>Olgebrand. Druh przewodniczący NSH Związek nasz widzi ogromny i jego
>siłą też są chorągwie i ich komendy. A to czym możemy się pochwalić do
>m. in. Operacja Frombork i Bieszczady 40.

Jestem ZA. Niech młodzież uczy się o tych akcjach i zrywach młodzieży.
Nie ważne czy te rowy co kopali we Fromborku, były później zakopane jako
niepotrzebne, czy nie. Niech Polska rośnie w siłę, a ludziom żyje się
dostatniej! ;)

>Hm. Masalski zapowiedział, że jeszcze rozważa kandydowanie. W związku z
>planami dha Olgebranda mam nadzieję, że jednak się zdecyduje i będziemy
>mieli wybór.

>Kowlak

O realną władzę myślę, że ktoś powalczy na tym zjeździe. Wszystko zależy o
ostatecznie przegłosowanej wersji statutu ZHP. Bo może się okazać, że
przewodniczący ZHP to funkcja bardzie realna niż obecnie.

A gdy kandydatów będzie kilku to ciekawe relację się nam szykują z obrad.
W 2005 r strona zjazdowa miała ponad 800 tyś. odsłon...

Jędrula

KONKURS! Kliknij i wygraj luksusowe auto na weekend
lub jedną z 650 innych nagród od L’Oreal Men Expert!! >>
http://link.interia.pl/f2428