[Czuwaj], Zjazd

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Wto, 10 Lis 2009, 19:48:21 CET

 > Delegatów?? Na BLIPIE? Mikołaj, heeelooooł!
 > A kto będzie za nich wpisywał? :) Delegaci mają inny interfejs -
 > obsługi kartek od komendantów chorągwi z napisanym na kogo (i co)
 > głosować, brania udziału w dyskusjach w kuluarach i takie tam.
 >
 > Z dyskusji przedzjazdowych jak zwykle wyłania się obraz starego betonu
 > - co gorsza - młodego betonu. Wątpię, by byli oni skorzy do takich
 > nowinek :)
 >
 > g00rek

A żebyś się nie zdziwił! :P

Tak narzekasz na delegatów (choć nie wiem na jakiej podstawie oceniasz dyskusję przedzjazdową) a najwyraźniej nie wiesz że delegaci na tym zjeździe są statystycznie dużo młodsi niż na poprzednim. Np. w Załęczu było sporo dosyć młodych instruktorów (namiestników, komendantów szczepów, programowców hufców) natomiast mniej "leśnych dziadków" i zawodowych działaczy aparatu organizacyjnego :) I co Ty na to?!

Michał Piotrowski