[Czuwaj], Zjazd

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 10 Lis 2009, 20:04:50 CET

W dniu 10 listopada 2009 19:48 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> A żebyś się nie zdziwił! :P
>
> Tak narzekasz na delegatów (choć nie wiem na jakiej podstawie oceniasz dyskusję przedzjazdową) a najwyraźniej nie wiesz że delegaci na tym zjeździe są statystycznie dużo młodsi niż na poprzednim. Np. w Załęczu było sporo dosyć młodych instruktorów (namiestników, komendantów szczepów, programowców hufców) natomiast mniej "leśnych dziadków" i zawodowych działaczy aparatu organizacyjnego :) I co Ty na to?!

Michał. Betonowość nie zależy od wieku. Niestety.

Niestety, bo jesli by tak było wystarczyłoby... poczekać :]

Ale tak nie jest. Pamiętam opowieści Soo sprzed kilku lat (Soo
przypomnij kiedy) gdy to dwudziestoparoletnie delegatki nie chciały
gadać o niczym, bo do domu się spieszyły. A komendant i tak powie co
robić.

Znam nieco późniejsze przypadki Młodego Betonu. Ba, on jest gorszy od
starego, bo ma więcej energii niestety :(

Może utożsamiam betonowość w poglądach z betonowością technologiczną,
no cóż mea culpa. Tak czy inaczej trochę załamany jestem. Kiedyś
wierzyłem, że wystarczy poczekać aż tamto pokolenie odejdzie.
Niestety. To nie takie proste :/

Chociaż widząc poziom przedszkolny delegatów na ostatnim zjeździe
(Komendant: a teraz dzieci wstajeeemy i podnoosimy rąąączki!) nic
nowego nie wróżę :/