funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 13 Lis 2009, 09:32:51 CET

> Problem w tym że elementy szkodliwe spowodują skutki rewolucyjne,
> podobnie jak rewolucja październikowa.
>
> O to nam chodzi ?

Czepiłeś się słowa Czesław. A całe wyrażenie mówi, że projekt jest dość
rewolucyjny jak na ZHP. Bo tak w ogóle to on wcale nie jest rewolucyjny.

I porównanie demokratycznych zmian w organizacji do rewolucji
październikowej... proszę Cie Czesław... Jak tu dyskutować?

Moim zdaniem, coś nam umyka. Sens całej zmiany, to podporządkowanie
komendanta chorągwi Radom Chorągwi. I proszę, ze rzucajcie hasła "cała
władza w ręce rad", bo mamy inny kontekst historyczny i inny sens tej
zmiany.

Jeśli taka zmiana zostanie zatwierdzona, to władza w chorągwi będzie w
rekach społecznego ciała kolegialnego - a nie w rekach etatowego wodza. To
Rady Chorągwi zaczną kreować jakość pracy chorągwi, a nie jednoosobowo wódz
/ książę / baron - różnie sa nazywani....

To rada zatrudni komendanta i będzie go rozliczać z tego co sama mu zleci. I
Rada będzie odpowiadać za jakość pracy chorągwi... Jak na ZHP - to dość
rewolucyjne podejście. W innych NGO (wiem, naczelnik Budzyński powiedział,
że nie wolno się porównywac do innych NGO - ale nie przekonał mnie) to
sytuacja najnormalniesza na świecie - że społeczne ciało kolegialne
nadzoruje etatowy aparat wykonawczy....

Czego się bać?

Seascout