funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 13 Lis 2009, 10:21:34 CET

W dniu 13 listopada 2009 09:32 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com>napisał:

> Jeśli taka zmiana zostanie zatwierdzona, to władza w chorągwi będzie w
> rekach społecznego ciała kolegialnego - a nie w rekach etatowego wodza. To
> Rady Chorągwi zaczną kreować jakość pracy chorągwi, a nie jednoosobowo wódz
> / książę / baron - różnie sa nazywani....
>
> To rada zatrudni komendanta i będzie go rozliczać z tego co sama mu zleci.
> Rada będzie odpowiadać za jakość pracy chorągwi... Jak na ZHP - to dość
> rewolucyjne podejście. Czego się bać?
>
> Seascout
>  --

Rafał

Ja się boję tego.

1. Dziś wiecie kto zatrudnia komendanta chorągwi ? Kto decyduje o wysokości
jego wynagrodzenia ?

Silne narzędzie... i co z tego.

Tak się złożyło że ostatnio "działam" w komisji rewizyjnej chorągwi - mamy 3
vacaty - i nikt nie chce "nadzorować" pracy komendanta i komendy - czemu ?

Ehhh..

Sadzić drzewa, budować domy i płodzić synów czas ....

Beton Szumyk
Ja widzę własną Radę Chorągwi i widziałem jak się ją wybierało....
Jakoś nie widzę aby Rady Chorągwi "kreowały jakość pracy chorągwi"