funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 13 Lis 2009, 12:30:56 CET

W dniu 13 listopada 2009 10:42 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com>napisał:

> wysokości
> >

> Zatrudnia - napisałem w rozumieniu powołuje...
>
> No napisz, kto dziś decyduje o powołaniu komendanta chorągwi? O tym, kto
> zostanie komendantem chorągwi? Kto decyduje o tym, kto będzie skarbnikiem
> chorągwi? kto decyduje o tym, kto będzie programowcem?
>
> Rada Chorągwi?
>  Seascout

Po pierwsze nieodpowiedziałeś na moje pytanie - dla wyjaśnienia nie
zatrudnia Rada Chorągwi - wiesz kto ? :-)

Wybiera zaś .... oczywiście zjazd chorągwi

tylko skąd się bierze wybór

tylko etatowi pracownicy ZHP walczą o stołek komendanta chorągwi

bo to jest ich "Awans zawodowy"

I to inni etatowcy wiodą prym na zjeździe chorągwi.

+ całkiem spore grono dla których niezmiernie ważną nobilitacją jest
zasiadanie we władzach ... nieważne jakich - ważne żeby jak
najważniejszych... podkreśle - ZASIADANIE, bo ich działalnośc na ogół do
tego się ogranicza.

Bartek