funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 13 Lis 2009, 12:44:15 CET

Bartku,

To jest własnie patologia...

Komendanta Chorągwi w zasadzie zatrudnia Zjazd - a umowe podpisuje
przewodniczący Rady. To jest w mojej ocenie pomyłka jakaś.

I te sprawę normuje zasada zatrudniania komendanta przez Radę. Wtedy ten co
zatrudnia, podpisuje umowe i jak sprawy idą źle - zwalnia...

A jaka jest Twoja propozycja?

Seascout