funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 13 Lis 2009, 10:45:07 CET

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 13, 2009 9:32 AM
Subject: Re: funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

> Czepiłeś się słowa Czesław. A całe wyrażenie mówi, że projekt jest dość
> rewolucyjny jak na ZHP. Bo tak w ogóle to on wcale nie jest rewolucyjny.
>
> I porównanie demokratycznych zmian w organizacji do rewolucji
> październikowej... proszę Cie Czesław... Jak tu dyskutować?

Jak ? Przede wszystkim czytając uważnie. I unikając "krótkiej pamieci".

Bo nie chodzi o "stopień rewolucyjnosci" danego projektu
a o jego prawdopodobne skutki.

G00rek zwrócił już na niektóre uwagę.
Stąd m.in. moja obawa że skutki projektu RN dla ZHP
będą podobne jak "projektu pażdziernikowego" dla Rosji.
A niewatpliwie "projekt październikowy" był bardziej rewolucyjny
od "projektu lutowego".

> Moim zdaniem, coś nam umyka. Sens całej zmiany, to podporządkowanie
> komendanta chorągwi Radom Chorągwi. I proszę, ze rzucajcie hasła "cała
> władza w ręce rad", bo mamy inny kontekst historyczny i inny sens tej
> zmiany.

Znowu wychodzi ze nie czytałeś uważnie projektu KPW.

Przecież w nim też wzrasta rola rad.
ALE...
Właśnie ten "kontekst" ...

Chodzi mi o to że rady wg RN  właśnie są bardziej "radami delegatów".

Braku czytania ze zrozumieniem.
I "krótkiej pamieci".

Bo jesli dobrze rozumiem,
 uważasz że to rózni projekt KPW