funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 13 Lis 2009, 11:12:34 CET

Czesław,

jeśli uważasz, że skutki rewolucji październikowej dla Rosji będa podobne do
skutków wprowadzenia jakiejś zmiany w statucie demokratycznej organizacji -
to ja Ci gratuluję wyobraźni. Ja takiej nie mam. jakoś nie mogę sobie
wyobrazić wprowadzenia w ZHP terroru podobnego do tego z Rosji
postrewolucyjnej.

Co do reszty.

ja pisze o zasadach. Ty o swoim projekcie.

Ciężko się z Tobą dyskutuje, jesli na proste pytanie:

"Czego się bać?"

Odpowiadasz:

CZP:Braku czytania ze zrozumieniem.
CzP: I "krótkiej pamieci".

Czyli czego konkretnie?

Seascout

PS. Czesiu, jeszcze jedno. Jeśli chcesz, żeby ktoś poważnie potraktował Wasz
projekt na Zjeździe - to traktuj obecnych na tej liście delegatów na Zjazd,
którzy koniec końców będą głosowali nad tym projektem i którzy generalnie są
Wam przychylni w tej chwili - jakoś poważniej trochę...

Seascout