funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 13 Lis 2009, 13:12:24 CET

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 13, 2009 11:12 AM
Subject: Re: funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

> jeśli uważasz, że skutki rewolucji październikowej dla Rosji będa podobne
> do
> skutków wprowadzenia jakiejś zmiany w statucie demokratycznej
> organizacji -
> to ja Ci gratuluję wyobraźni. Ja takiej nie mam. jakoś nie mogę sobie
> wyobrazić wprowadzenia w ZHP terroru podobnego do tego z Rosji
> postrewolucyjnej.

I kto tu się łapie słów ?
;-)))))))))

> ja pisze o zasadach. Ty o swoim projekcie.

Nie.
Ty piszesz o zasadach jakie miałby wproiwadzić projekt RN
a ja o zasadach które wprowadziłby projekt KPW

Czyli obaj piszemy o zasadach i o projektach.
Choć usiłujesz stworzyć wrażenie że jest inaczej.

> Ciężko się z Tobą dyskutuje, jesli na proste pytanie:
>
> "Czego się bać?"
>
> Odpowiadasz:
>
> CZP:Braku czytania ze zrozumieniem.
> CzP: I "krótkiej pamieci".
>
> Czyli czego konkretnie?

Czego się bać ? W tej dyskusji ?
Że pod pozorem bezstronnosci, forsujesz rozwiazania które popierasz
usiłujac deprecjonować/ignorować inne.

A czego się bać w projekcie RN ?

Sporo pisze w równoległym wątku Maciek Syska.
Ja tylko dodam że projekt RN nadając szerokie uprawnienia radom
"odrywa" je (czyli tak jak dotąd) od "posiadaczy CPW".

Stąd zasada "bezposredniego wyboru rad"
która wprowadza projekt KPW.

Pozdrawiam
Czesław